Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 mai 2017

Editura Epica

Imi tot propun sa postez mai des si nu reusesc. Poate, pentru ca nu stiu cati dintre voi doresc sa arunce un ochi asupra postarilor mele. Deocamdata, nu sunt motivata suficient. Am strans si cateva recenzii de carti si filme si sper sa le postez cat mai repede.
Am momente cand nu stiu ce carte sa incep. Mai ales daca am terminat una foarte buna. De aceea, o sa fac lista unor carti indragite de mine, poate ne va ajuta in momente de genul.
 O parte din cartile mele preferate sunt de la Editura Epica. Recunosc nu le-am citit pe toate dar mi-am propus ca anul acesta sa rezolv acest lucru. O sa las lista cartilor aparute pana acum la aceasta editura si va recomand sa nu le ocoliti.
















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu