Faceți căutări pe acest blog

marți, 9 mai 2017

Inainte sa te cunosc - carte


Chiar daca v-am povestit despre film, o sa spun cateva cuvinte despre ceea am am descoperit in carte. Pentru ca mi-a placut filmul foarte mult, am avut asteptari mari in ceea ce priveste romanul. Am descoperit in acesta cauza "fricii" Louisei de a "parasi" sau schimba rutina si locurile natale. Se simte in siguranta in momentul de fata stiind ca totul este in echilibru in viata ei si este multumita asa. Teama ei de a incerca ceva  nou, provine din adolescenta, cand in urma unei greseli a baut cateva pahare cu alcool impreuna cu colegele si cativa turisti straini, si astfel ajunge sa fie violata.Acest lucru o face mai puternica insa amintirile nu ii dau pace. 

Povestea dintre Lou si Patrick este accentuata in carte. Eu am descoperit iubire si gelozie din partea barbatului, in film fiind cumva opusul sau mai mult indragostit de sport. Am avut un sentiment de mila fata de acesta la un moment dat. Sunt cateva aspecte mai profund detaliate, dar acum imi este putin greu pentru ca intre timp am terminat o alta carte si am amanat sa scriu recenzia imediat. Plus ca aceasta este inceputa cu ceva timp in urma si abandonata.
Am abandonat-o pentru ca nu o am in format digital si nu am putut citi in pauzele de la serviciu cum fac in general. Mi-a placut foarte mult si in curand o sa incep continuarea "Dupa ce te-am pierdut".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu