Faceți căutări pe acest blog

marți, 25 aprilie 2017

Cioplitorul in piatra


Cartile Camillei Lackberg m-au captivat de la prima pagina. Nu m-am gandit pana acum ca o sa fiu atrasa de carti politiste. Apetitul mi-a fost “deschis” de “Adevarul despre cazul lui Harry Quebert” de Joel Dicker, in care povestea a fost centrata pe investigatia mortii Nolei. De la aceasta carte am simtit ca trebuie sa citesc povesti cu rezolvari de crime. Asa am gasit “Cioplitorul in piatra”.

Moartea Sarei, o fetita de 7 ani, constituie subiectul principal, dar este prezentata in paralel cu o alta poveste din anul 1923. Cazul acestei morti, scoate la iveala secretele multor persoane. Chiar daca Sara este gasita inecata in mare, dupa autopsie, aflam ca de fapt aceasta a murit inecata avand in plamani apa cu sapun. Pe langa acest lucru, aflam ca in stomacul ei au fost urme de cenusa umana amestecata cu granit.

Pana la finalul cartii, am suspectat mai multe persoane si ma tot gandeam la posibilele cauze pentru uciderea Sarei, insa am avut un punct in care “am prins” vinovatul.
Mi-a placut foarte mult descrierea efectelor crimei in mica comunitate si au fost descrise foarte bine si relatiile dintre oameni. Ne-au fost prezentate particele din viata mai multor persoane si acest lucru ne-a tinut in suspans pana la final. Rezolvarea crimei mi s-a parut putin demna de “film”, unde stim sigur intr-un final ca descoperim vinovatul si avem un happy-end.


Nu va pot da multe detalii despre personaje sau subiectul cartii, pentru ca ar insemna sa fac un rezumat si nu cred ca ar mai interesa pe cineva sa citeasca, deci recomandare urgenta si de indeplinit: citirea acestei carti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu