Faceți căutări pe acest blog

duminică, 9 aprilie 2017

Produse Consumate

Am multe recenzii sa va prezint si abia astept. Lipsa timpului in ultima perioada mi-a dat batai de cap. Primavara, intotdeauna am nevoie de "schimbari" si pe langa programul incarcat ma ocup si de alte lucruri. Am multe cumparaturi facute, sper sa le strang sa le fotografiez.
Astazi am decis sa va prezint produsele consumate. Pozele sunt facute de cateva zile si intre timp am adaugat alte recipiente goale in cosul destinat acestora.
Spumant de trandafiri Avon, Gel de dus Avon, spumant in varianta travel de la Tonatto si un gel de dus de barbati Nivea.

Lotiune tonica de la Biotrade, masca de fata din DM, si un lapte demachiant Garnier

Doua deodorante Rexona, Nivea man nu este consumat i-am rupt pulverizatorul, deodorant Nivea si stick Dove man

doua fiole de parfum de la Givenchy si Dior si doua parfumuri

Masca de par Dove, fixativ Taft si samponul indragit Clear

produse destinate ingrijirii buzelor

pudra de picioare din DM, unt de corp Dove si gel intim Avon

pasta de dinti Signal
Produsele preferate sunt cele pe care le revedeti in fiecare postare de acest gen. Nu cred ca pot reusi sa fac o descriere amanuntita despre un anumit produs, dar imi pot exprima opinia sincera asupra unuia daca doriti. La multi ani pentru sarbatoritii din aceasta frumoasa zi si relaxare placuta tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu