Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 mai 2017

Produse consumate


Ma gandesc sa incerc sa imi spun parerea personala despre anumite produse, insa nu stiu cum si cu ce sa incep si nu stiu daca m-as descurca. Daca imi place un produs, imi place pentru ca mi se potriveste, imi prieste mie sau m-am obisnuit cu el si nu vreau sa il schimb, si asta nu inseamna ca s-ar potrivi oricui. Insa mie imi este de foarte mare ajutor cand citesc parerile altor fete inainte sa achizitionez un produs nou. Asa ca ma bate acest gand. Pana atunci va las pozele ultimelor produse consumate si stiu ca majoritatea se regasesc in fiecare postare de acest gen. O noapte linistita si plina de vise frumoase va doresc!
De ceva timp cochetez cu unghiile cu gel iar acele oje erau in plus pe langa alte 50 de oje pe care le am, un ulei volatil de levantica ( nu stiu de ce l-am incadrat aici) si fondul de ten de la Revlon (este foarte bun, rezistent si imi tine tenul mat)
Gelul Dove anticelulitic (in capat are 3 bilute pentru stimulare si necesare aplicarii), pudra pentru picioare si vopsea de par Avon - negru natural  
pasta de dinti Signal White
geluri de dus Avon
Sampoanele Clear sunt preferatele mele insa le combin cu samponul medicinal antimatreata
Ambele parfumuri de la Oriflame - zilnic folosesc parfumuri obisnuite pentru ca le primesc cadou si sunt binevenite, pe acestea doua stiu ca le-am achizitionat singura
deodorante Dove si un spray Old Spice 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu