Faceți căutări pe acest blog

vineri, 9 iunie 2017

Autopsia lui Jane Doe



Numele de Jane Doe, John Doe sau Jane Roe sunt folosite ca pseudonime pentru o persoana a carei identitate este necunoscuta, sau care se doreste a fi necunoscuta. De obicei sunt folosite pentru a desemna un cadavru sau un pacient la spital, daca identitatea lor este anonima.
De aici si numele filmului, " Autopsia lui Jane Doe". Medicul legist Tommy si fiul sau Austin, detin o morga si un crematoriu. Sunt pasionati de ceea ce fac, mai ales ca este afacere de familie mostenita.


Dupa o serie de crime petrecute intr-o casa, este descoperit cadavrul unei tinere. Acest cadavru ajunge la cei doi barbati pentru autopsie. Pentru ei cazul este unul obisnuit la prima vedere, insa nu este deloc asa. Sunt uimiti de fiecare descoperire, la fiecare organ analizat. Corpul fetei la exterior este perfect conservat, iar la interior complet carbonizat, ceea ce indica faptul ca a fost torturata.


Ce se va imtampla cu cei doi barbati dupa toate aceste descoperiri? Va recomand acest film intr-o seara linistita de weekend, pentru ca probabil o sa adormiti greu!

2 comentarii:

  1. cred ca am dat de acest film de vreo cateva ori, dar nu stiu de ce nu le-am vizionat. totusi, e pe lista. numai chef sa-mi fac!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa acesta am gasit filme mult mai dragute dar la momentul acela mi-a placut :|

    RăspundețiȘtergere