Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 iunie 2017

Suge-o Ramona - carte


Nu cred ca as fi citit aceasta carte fara recomandare. Ma gandeam ca nu este genul meu. Dar ma bucur mult ca ma facut-o, pentru ca mi-a placut. M-a amuzat si binedispus, si mi-a starnit curiozitatea pentru finalul povestii.

Andrei Ciobanu, pe care il cunoaste toata lumea, chiar daca sunt persoane care nu il cunosc sigur l-au auzit, isi scrie povestea si peripetiile prin care a trecut. Totul se rezuma cel putin initial, la prima iubire a lui Andrei. Se spune ca prima iubire nu se uita si, citind cartea, am dedus ca asa este in cazul acesta. Este prins intre iubirea pentru ea, si dorinta de a se razbuna pentru indiferenta ei.

"Suge-o Ramona!" este povestea maturizarii, cel putin din punct de vedere sexual, dar eu consider si moral, si despre trecerea de la adolescenta la maturitate. Amintirile lui Andrei sunt impartasite asa cum s-au intamplat, chiar daca sunt comice, triste, hilare, emotionante.

Multe fete apar in poveste si sunt descrise detaliat scenele de sex cu fiecare. Cel mai tare m-a amuzat scena de sex cu Carla, si cel mai mult mi-a placut chimia dintre el si Anemona, fata ce i-a schimbat viata, de altfel, fata ce l-a facut sa uite de Ramona, cel putin din cand in cand.

Andrei Ciobanu are o viata frumoasa si a avut o adolescenta cu bune si cu rele, care sa recunoastem cinstit l-a facut iubit de milioane de oameni. Abia astept sa citesc " Suge-o Andrei! ".
Sa va las si un citat tipic lui:
" Trebuie sa starnesti curiozitate si intriga in sufletul ei, asa cuceresti o femeie. Nu cu sucuri, cadouri scumpe sau portofele pline. ..."

2 comentarii:

  1. deci mie mi-au palcut maxim ambele volume! nu ma asteptam, am zis ca e o carte scrisa la misto. dar, cel putin la suge-o, ramona, am ras cu lacrimi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot tu m-ai convins si pentru aceasta carte :)). Tu si Diana de la cherryqueendee. Multumesc

      Ștergere