Faceți căutări pe acest blog

joi, 8 iunie 2017

Lumina Iubirii - Carte


Sierra este personajul principal feminin din aceasta carte. Familia ei se ocupa cu distribuirea,vanzarea si cultivarea brazilor de Craciun, in California. Dar ei traiesc in Oregon, de aceea Sierra este prinsa intre doua lumi diferite. Este obisnuita cu aceasta viata si ii pare imposibil sa faca diferit aceste lucruri.

In California, merge o singura luna pe an, in perioada Craciunului. Chiar daca zapada nu se regaseste decat in varianta artificiala, fata este multumita de tot ce se intampla in viata ei. Anul prezentat in carte este anul cel mai frumos, deoarece il intalneste pe Caleb. Acesta a facut o greseala in copilarie, si pare sa ii afecteze viata sociala. Fata aude aceste zvonuri, insa se increde in acesta si isi propune sa ii acorde sansa de a-l cunoaste personal. Are anumite rezerve pentru ca stie ca va pleca in Oregon, si nu doreste sa se implice intr-o relatie la distanta.

Cartea este perfecta pentru perioada Craciunului, parca simteam mirosul specific. Regret ca nu am citit cartea iarna, insa nu am citit descrierea, am inceput sa o citesc pur si simplu.

Dupa parcurgerea lecturii, am retinut ca ca unele persoane traiesc cu greselile din trecut, cu etichetarile facute de cei din jur pe baza unor zvonuri, si realizez ca in viata reala ne confruntam cu destule persoane care nu inteleg ca pot face mult rau prin vorbele spuse aiurea. M-a facut sa imi amintesc de "greselile" mele din trecut, mai ales cele care au legatura cu sora mea. Nu sunt greseli mari, insa sunt lucruri ce le-as schimba daca as putea. Acum as da orice sa o am langa mine, iar in copilarie nu ne petreceam timpul impreuna. M-am intristat putin.

In afara partilor triste si profunde, mi-a placut povestea Sierrei si a lui Caleb. Un citat dragut ce mi-a placut: " Imi place Caleb. Imi place si mai mult de fiecare data cand il vad. Iar asta nu poate sa duca decat la dezastru. Eu voi pleca la sfarsitul acestei luni, el va ramane, iar greutatea a tot ce a ramas nespus intre noi se face prea mare pentru a mai fi purtata mult timp."

Sper ca v-am convins sa acordati cateva ore de relaxare acestei carti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu