Faceți căutări pe acest blog

marți, 6 decembrie 2016

Cateva rujuri

A venit timpul sa renunt la cateva din rujurile mele pentru ca le am de ceva timp si am realizat ca nu le folosesc asa des pe cat de mult imi plac. Nu inteleg de ce sunt deteriorate ambalajele pentru ca toate rujurile sunt cumparate din magazine Douglas, Sephora, Marionnaud etc. Poate au fost “maltratate” in cutia de cosmetice. Din aceste rujuri am pastrat doar 4 si sper sa consum macar 2 din ele. Nu cred ca am terminat un ruj in viata mea sau nu imi amintesc. Voua va plac rujurile?
Lancome - Le Rouge Absolu
Yves Saint Laurent - Rouge pur Couture 23
Kryolan LC006
Am un lapsus la firma acestuia - 72 discret
Maybelline - Rose Jam
La Roche Posay - nu stiu nuanta
Miss Sporty - 119 Lovely
Oriflame - Nude pink
Avon - Plum Verbena
Avon - Red 2000
Primul - no name, al 2 lea - Deborah, al 3 lea - Rimmel, al 4 lea - Yves Rocher

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu