Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 7 decembrie 2016

Gemenele Olsen

Copilaria mea a fost una frumoasa din multe puncte de vedere. Nu cred ca generatiile dupa anul 2000 au avut parte de aceleasi lucruri frumoase. Cu toate ca acum nu mai pot trai fara tehnologie, ma gandesc cu nostalgie la anii cand ma uitam la televizor alb-negru. Pasiunea mea pentru filme o am de mic copil si se mosteneste de la tatal meu. Imi amintesc cu drag de gemenele Olsen si m-am gandit sa scriu filmele in care au fost personajele principale. Stiu ca puteti cu un simplu ‘search’ sa gasiti ce va intereseaza insa pe blogul meu vreau sa am "un cufar cu amintiri".Voua ce va aminteste de copilarie?
1992 – To Grandmother’s House We Go
1993 – Double,Double,Toil and Trouble
1994 – How the West was Fun
1995 – It Takes Two
1998 – Billboard Dad
1999 – Switching Goals
2000 – Our lips are sealed
2001 – Winning London
2001 – Holiday in the Sun
2002 – Getting there
2002 – When in Rome
2003 – The Challenge

2004 – New York Minute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu