Faceți căutări pe acest blog

joi, 8 decembrie 2016

Hilary Duff

Nu am vazut toate filmele cu Hilary Duff in rol principal insa am bifat cateva si mi-au placut foarte mult. Sunt dragute, cu povesti simpatice si se adreseaza mai mult adolescentilor. O sa le scriu pe cele vazute de mine pentru a fi sigura ca le recomand pe cele mai frumoase. Dupa fiecare film dragut pe care il vedeam imi doream sa vad si altele asemanatoare, si cred ca sunteti de acord cu mine ca filmele din 2000-2010 sunt cele mai reusite. Acum rar sa apara cate un film si sa imi placa sau poate mi s-au schimbat mie gusturile. Aveti recomandari de alte filme cu Hilary Duff?
-          Cadet Kelly
-          Agent Cody Banks
-          The Lizzie McGuire Movie
-          Cheaper by the Dozen
-          A Cinderella Story
-          Raise Your Voice
-          Te Perfect Man
-          Cheaper by the Dozen 2
-          Material Girls
-          Greta

-          Beauty and th Briefcase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu