Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 decembrie 2016

Produse consumate



Mi-am propus sa arat pe blog si produsele consumate cu speranta sa termin tot ce am inceput cat mai repede. Nu prea reusesc sa consum repede si am foarte multe neincepute. Va prezint pe rand ceea ce am reusit sa termin intr-o luna, mai exact de cand am inceput blogul. Bineinteles ca erau incepute, probabil cu mult timp inainte.

Din acestea nu am produse preferate, le-am folosit ca trebuia sa le folosesc. Ati interactionat cu unul din aceste produse?
fixativ, masca de par , ulei pentru varfuri si sampon 
spumant de baie, gel zona intima ,2 deodorante(stick si roll on)
parfum Avon (al sotului), pudra incaltaminte, 2 creme de maini din care una este travel size
gel curatare fata, lotiune tonica, pasta de dinti si masca de fata cu argila (este foarte buna din pacate o am din Italia de la o statiune cu apa termala)
acestea nu sunt consumate dar nu le folosesc asa ca vor ajunge la gunoi- spray volum par, masca fata, anticearcan si ultimul produs nu stiu exact ce este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu