Faceți căutări pe acest blog

vineri, 16 decembrie 2016

Who are you: School 2015


Plictisita de serialele pe care le urmaresc, mi-am propus sa incep unul din cele coreene din lista mea. Rau am facut si spun asta pentru ca de doua zile adorm tarziu, la serviciu sunt obosita si cu gandul la actiunea dramei. Nu ma pot concentra la nimic altceva si recomand fara ezitari macar primul episod. Am vazut 5 episoade din totalul de 16 si sunt fermecata. Astazi am luat cu greu o pauza pentru a ma uita la X factor.

Dramele coreene sunt in general despre viata de zi cu zi cu problemele aferente. Cateodata eram suparata pe romani si eram aproape sigura ca numai in Romania gasim oameni rai. Sunt acele zile in care se gasesc persoane care nu vor sa te ajute chiar daca pot. Am patit de curand la Casa de Asigurari de Sanatate. Am o adeverinta de inlocuire a cardului de sanatate si imi expira, asa ca am fost sa o prelungesc  cu  5 zile inainte sa expire. Nu au vrut sa ma ajute pe motiv ca trebuie sa imi expire aceasta pentru a-mi da alta, in conditiile in care le-am explicat ca am sunat cu o zi inainte si nu mi s-a spus acest lucru. Dar nu sunasem la ei in birou ci la telefonul verde. De ce se mai numeste telefon verde??? Eu ma intreb mereu cum pot fi unii oameni asa rai. Eu m-as simti foarte vinovata daca as putea sa ajut o persoana si nu as vrea sa fac lucrul asta.

M-am abatut de la subiect si vreau sa punctez ca si in aceste drame se intampla sa fie unii oameni rai. Si cum este “prezentata” aceasta rautate nici nu vreau sa va explic. Despre serial va pot spune foarte putine dar sper sa va conving sa ii acordati o sansa.

Sunt 2 surori gemene, una adoptata iar cealalta la orfelinat. Cea din urma este tratata foarte urat de colegele ei din scoala si in urma unui incident ajunge sa fie exmatriculata. Sora ei este urmarita si hartuita de cineva, si ascunde cateva secrete ce o apasa. In timpul unei excursii scolare, ambele fete sunt in acelasi oras. Cea de la orfelinat incearca sa se sinucida aruncandu-se in apa, dar este salvata de sora ei, care moare. In urma impactului cu apa, isi pierde memoria si isi uita viata. Este confundata cu fata adoptata, si ajunge in locul acesteia. In scurt timp isi recapata amintirile, dar “mama ei” ii propuna sa ramana in continuare alaturi de ea. Va fi prinsa intre doi baieti, va incerca sa inteleaga viata surorii ei, si se va confrunta cu vechile probleme pentru ca in noua scoala se va transfera fata ce ii facea viata amara in vechea viata si scoala.

Daca m-as gandi la celelalte seriale coreene vazute de mine pot spune ca toate mi-au placut foarte mult, dar acum acesta a devenit preferatul meu.   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu