Faceți căutări pe acest blog

vineri, 30 decembrie 2016

PuppetShow

Am fost destul de ocupata zilele acestea, cu toate ca nu am simtit ca vin sarbatorile. Anul acesta a fost diferit de toate celelalte si chiar nu inteleg de ce. Poate pentru ca am asteptat prea mult sa ma pot bucura de ele, sau poate pentru ca timpul nu mai tine cu noi si trece prea repede. Nu am reusit sa vad nici un film de Craciun cum mi-as fi dorit, in schimb m-am jucat si am descoperit o serie de jocuri pe placul meu. Le-am cautat si chiar daca nu le-am incercat pe toate sunt sigura ca sunt foarte interesante. Va doresc un an nou fericit si mult mai bun decat acesta, multa sanatate si sa realizam ce ne propunem!
Bloody Rosie
Return to Joyville

Destiny Undone

Lost Town

The Price of Immortality

Lightning Strikes

The Face of Humanity

Her Cruel 

Mystery of Joyville
Souls of the Innocent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu