Faceți căutări pe acest blog

marți, 17 ianuarie 2017

Produse consumate

Am stat putin pe ganduri daca sa continui sa scriu pe blog sau nu. Am ales sa continui, chiar daca nu o sa scriu des. Azi va pot vorbi despre cateva filme care m-au impresionat sau despre ultima carte citita, insa vreau sa scap de produsele consumate pentru a-mi elibera “cosul de gunoi”. Am avut si cateva cumparaturi in ultima perioada si sper sa reusesc sa le arat.

Din cele consumate am cateva preferate si o sa specific la final ceea ce mi-as cumpara din nou.
mostra de fond de ten (La roche posay cred), fond de ten Luxe - Avon, parfum Marc Jacobs - Decadence si un spray parfumat Rare pearls - Avon

Ulei de corp si par Morocco si un fixativ Laque

Demachiant Bioderma, demachiant bifazic Today, pasta de dinti Signal si crema de maini Sephora

Sampon Clear, Spumant Avon, gel de dus Dove si sapun de maini Avon

2 deodorante Dove, unul Titanium Ice si un deo-stick Rexona
 Folosesc regulat fondul de ten Luxe, pasta de dinti Signal White si samponul Clear. Toate produsele mi-au placut foarte mult si le-as mai folosi oricand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu