Faceți căutări pe acest blog

vineri, 20 ianuarie 2017

The Choice - film


Nu stiu cum s-a intamplat de l-am convins pe sotul meu sa ne uitam in fiecare seara la filme. De obicei ma uitam singura, dar nu aveam satisfactia maxima. Aseara am decis sa aleg eu si m-am indreptat spre “The Choice” film inspirat din cartea lui Nicholas Sparks. Bineinteles ca initial nu i-am spus genul filmului, altfel nu l-as fi convins. Nu stiu daca a fost pe placul lui, important a fost ca l-a urmarit pana la capat si cu interes.

Parerea mea probabil o intuiti si da imi plac foarte mult filmele romantice, imi plac foarte mult si cartile “siropoase”. Nu ma asteptam la un astfel de film, in schimb ma asteptam la finalul acestuia pentru ca m-am obisnuit cu stilul autorului, mai ales ca toate au “happy end”.

Protagonistii  “Alegerii” sunt Travis(medic veterinar) si Gabby(stagiar la spital), vecini, dar intamplarile fac ca ei sa interactioneze de multe ori si in alte locuri. Initial, Gabby il considera pe noul vecin arogant si nesuferit, dar apeleaza la el pentru o problema cu cainele. Acest prim pas este”benefic” pentru atractia reciproca,pe care nu vor sa o accepte.
Numele filmului nu este dat doar pentru ca fata a ales intre iubitul ei actual si Travis, ci si pentru alegerile pe care le au de luat in viata.Nu vreau sa va povestesc tot filmul dar merita vizionat chiar daca pe alocuri am intuit ce se va intampla.

Filmul a fost bun si am ramas cu “acel ceva” ca de fiecare data cand vad un film frumos. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu