Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 25 ianuarie 2017

Cumparaturi...

Am foarte multe produse noi, imi este foarte greu sa consum din ele, si totusi imi tot cumpar. Voi procedati la fel? Nu stiu cum sa incerc sa ma temperez. Cateodata uit sa va arat tot ce cumpar, dar acum am profitat ca ieri a venit comanda mea de la Avon. Mai am doua carti achizitionate, dar sunt la sora mea la Bucuresti, pentru ca mi le-a ridicat personal de la pick-up point Elefant.
Merg pe premisa ca "mai bine sa am in plus decat sa raman fara".
Sampoanele Clear
marea mea dragoste: gelurile de dus, toate de la Avon
Am primi unul din sapunurile intime defect dar o sa schimb acel sistem de dozare
set Dove: sampon, balsam si masca
vopsea de par insa m-am razgandit si nu mai vreau sa o folosesc, o sa merg la salon
set pentru barbati
rimel, creion contur buze si un sapun negru(l-am luat pentru ten insa nu cred ca este potrivit)
creme de maini (nu cred ca pot rezista fara ele)
Folositi aceste produse?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu