Faceți căutări pe acest blog

luni, 6 februarie 2017

Cumparaturi haine - Reduceri


Ianuarie este luna reducerilor cel putin in mall-uri. Am profitat pe ultima suta de metri, si am gasit cateva lucruri care imi plac foarte mult la preturi mici.
Aceasta geaca din imitatie de piele de la Stradivarius a costat 50 lei. Este foarte subtire si deloc rigida. Gluga din material este detasabila. Imi place foarte mult cu toate ca acum regret ca nu am incercat un model de la Koton. 
Nu stiu cum sa descriu exact. Este un fel de trench subtirel stil 'army'. Se inchide la gat cu un "mos si baba" si in rest pica foarte bine. La spate are atasat jumatate de cordon si are si buzunare (in poza nu se vad). Ma gandesc la o tinuta cu o bluza decoltata. Este de la New Yorker si a costat 45 lei.
Blugi skinny de la Stradivarius - 40 lei.
Blugi rupti in zona genunchiului si jos la tiv. De la Bershka au costat 50 lei.
Cizmulite de la Stradivarius au costat 50 lei. Nu imi mai plac asa mult dar sper sa reusesc sa le port. Am o problema cu incaltamintea pentru ca de obicei port 37 si sunt slaba si din aceasta cauza vad un picior de numarul 40 la un corp de miniona. Ma potrivesc cu mama mea la incaltaminte si i-au placut foarte mult deci ma bate un gand...
 Am mai cumparat cate ceva insa nu se potriveau in acest context asa ca poate le arat intr-o viitoare postare. Voi ati profitat de aceasta perioada a reducerilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu