Faceți căutări pe acest blog

marți, 14 februarie 2017

Produse neincepute

Pentru ca in ultima perioada am achizitionat aceleasi produse ca si data trecuta, nu voiam sa fac postari identice in materie de produse noi si m-am gandit sa fac inventarul celor neincepute. Am uitat sa fotografiez exact 8 sapunuri Dove. Cred ca observati ce preferinte am eu din moment ce cumpar des unele lucruri.
gelurile de dus Senses de la Avon

paste de dinti Signal (2 sortimente), gel intim, fixativ Taft si un demachiant Byphasse

crema de picioare, 2 lotiuni de corp Dove si un unt de corp (cred) Dove

spray B.U. si deodorante Dove si Nivea

spumant si gel de dus Avon

sampoane Clear

iar geluri de dus Avon si Dove

Creme de maini si "cutiute cu minuni" Oriflame
Folositi aceleasi produse ca si mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu