Faceți căutări pe acest blog

marți, 7 februarie 2017

Produse consumate

Stiu ca nu a trecut foarte mult timp de la ultima postare de acest gen insa, a fost plin cosul de "consumate" si trebuie sa fac loc pentru urmatoarele. Am mai multe produse incepute de aceea consum mai greu sau mai repede unele din ele. De exemplu, gelurile de dus le consum greu pentru ca am 5 - 6 incepute, iar la sampoane am consumat mai multe pentru ca mai aveam putin in fiecare.
Incep sa am numai produse "aproape pline" si o sa dureze sa fac urmatoarea postare de acest gen.
Nu am preferinte la deodorante sau produse impotriva transpiratiei pentru ca nu am avut probleme niciodata, si orice as folosi imi prieste.
Eu personal folosesc numai sampon Clear pentru ca este singurul care "ma scapa" de matreata insa am incercat si Farmec cu care am colaborat bine un timp pana au inceput mancarimile. Clear pentru barbati nu este consumat de mine ci de sotul meu cu toate ca am perioade cand folosesc si de la el fara sa am probleme. Dove este consumat si folosit de "musafiri".

Crema de maini imi este cea mai buna prietena pe timpul iernii. Cea de la Dove este foarte buna. Gelul de par a expirat aproape plin si nu pot spune daca este bun sau nu, cu toate ca eu nu folosesc asa ceva. Pasta de dinti Signal o folosesc mereu si imi place. Demachiantul de la L'Oreal s fost pe masura asteptarilor mele. 

Spumantul l-am folosit pe post de gel de dus. Cred ca stiti ca imi plac foarte mult spumantele si gelurile de dus de la Avon si am foarte multe neincepute.
Am o "obsesie" cu tot ce inseamna reimprospatarea casei si folosesc tot feluri de produse destinate "mirosurilor". Am consumat doua uleiuri volatile ambele luate din Jumbo (3 lei fiecare) unul cu miros de cirese, celalalt de iasomie. Spray-ul pentru aparatul Air Wick nu a a fost wow dar nici neplacut asa ca l-am lasat sa "isi faca treaba".
Ce produse ati incercat din cele consumate de mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu