Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 23 noiembrie 2016

Cateva cumparaturi

Am profitat de nebunia reducerilor din weekend si am luat cateva produse si carti. Am o cutie mare plina cu produse noi, dar nu ma pot abtine sa am rezerve suficiente. Ma gandesc sa prezint toate produsele neincepute pe care le am, dar trebuie sa ma pregatesc sa umblu in cutia minune.
Cel mai mult m-a bucurat elefant.ro pentru reducerile masive mai ales la carti. Am dat si produse cosmetice insa acestea nu au ajuns inca la mine. Cartile pe care le-am ales au fost de la editura Litera:
-          Inainte sa te cunosc – Jojo Moyes
-          Dupa ce te-am pierdut – Jojo Moyes
-          Se numea Sarah – Tatiana de Rosnay


Din diverse magazine am luat:
-          2 sampoane Clear pentru ca este singurul sampon care m-a scapat de matreata,
-          2 deodorante antiperspirante Dove dintre care unul este crema,
-          o pasta de dinti Signal White pe care o folosesc de aprox 2 ani; nu isi tine promisiunea si anume albirea dintilor dar imi place ca este mentolata si curata bine,
-          un unt de corp Dove care o sa stea “la rand” pentru ca mai am 5-6 creme/lotiuni de corp
-          benzi depilatoare pentru corp de la Elmiplant
-          de la Oriflame am luat parfumul Lucia pentru a-mi aminti de vremurile din liceu cand eram reprezentant, si o “cutiuta cu minuni”.



Am mai luat un set de globulete insa nu am vrut sa il incadrez aici si m-am pregatit pentru cadourile din decembrie. Am auzit la radio ca au fost vanzari anul acesta de ‘Black Friday’ cu 70% mai mult decat anul trecut. Voi ce ati cumparat weekendul acesta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu