Faceți căutări pe acest blog

marți, 22 noiembrie 2016

Prison Break - Serial


A venit timpul sa scriu despre serialul meu preferat. Cand vorbesc despre ‘Prison break’, nu imi pot imagina sa existe cineva sa nu fi auzit despre subiectul acestuia, si scriu cu indulgenta subiect. Adica am asteptari mai mari de atat. Daca nu stiti despre ce vorbesc e obligatoriu sa va documentati!!!

 Cand am inceput primul sezon, am presupus ca va urca in topul meu, ca va fi primul. Devenisem dependenta si voiam sa vad cat mai multe episoade, sa ajung la final sa aflu deznodamantul dar cu toate astea nu as fi vrut sa il termin. E acea senzatie pe care o am si la cartile foarte bune. Trag de timp sa nu o termin pentru a ‘savura’ cat mai mult din ea, cu toate ca abia astept sa aflu finalul.
Personajul principal, Michael Scotfield ,este un inginer in constructii foarte bun. Pune la cale un plan gandit meticulos pentru a-l scoate pe fratele sau din inchisoare, condamnat pentru o crima pe care nu a comis-o. Intra in aceeasi inchisoare cu planul tatuat pe piele si cu gandul de a evada impreuna cu acesta. Situatia se complica pe parcursul episoadelor si se vede nevoit sa se alieze cu alti prizonieri. Serialul are 4 sezoane. Primul este cel in care cei doi reusesc sa duca la bun sfarsit planul lui Michael, in al 2lea sezon vedem cum incearca sa scape de politie fiecare din prizonierii fugari. In seria 3, personajul principal intra in alta inchisoare de maxima securitate cu alte reguli decat cele obisnuite. Ultimul sezon este despre incercarea lui Michael de a razbuna moartea Sarei, iubita lui. Este un sezon mai complex cu noi personaje si rezolvarea multor situatii dificile.

Cele 4 sezoane vor avea o continuare “Prison Break – Continuarea”,in 2017. Se anunta un sezon de 9 episoade cu aventuri si cea mai mare evadare din istorie. Suna tentant? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu