Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Seriale

Imi plac mult serialele si stiu ca am mai spus acest lucru. Am facut o lista cu cele urmarite de mine si mi-am adus aminte de unele de care uitasem. Nu mai stiu exact cate sezoane am vazut din fiecare, insa cu siguranta am vazut cel putin un sezon. Unele nu m-au atras suficient sa continui, altele au fost anulate si celelalte sunt urmarite si acum de mine.
-          Lost
-        Vampire Diaries
-          Supernatural
-          Pretty little liars
-          Gumiho
-          Boys over flower
-          Teen Wolf
-          Secret Circle
-          Lie to me
-          House
-          Secret Garden
-          Flower boy Ramyun Shop
-          You’re beautiful
-          Dream high
-          Heartstrings
-          My princess
-          Beauty and the beast
-          Love rain
-          Nikita
-          Ravenswood
-          The Originals
-          Revenge
-          Witches of East End
-          Vikings
-          Reign
-          Bitten
-          Star crossed
-          Prison Break
-          The 100
-          Mistresses
-          Under the dome
-          Revolution

-          The lottery

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu