Faceți căutări pe acest blog

luni, 7 noiembrie 2016

"Primul articol"

Primul articol este cel mai greu din punctul meu de vedere. Nu stiu ce sa abordez prima oara. Stiu ca am foarte multe lucruri de povestit si cel mai bine ar fi sa incep cu lucrurile pe care le fac in general. Incerc sa am cat mai mult timp alocat cititului pentru ca acest lucru ma caracterizeaza. Daca ar fi sa spun placerea mea cea mai mare, fara sa stau pe ganduri, as raspunde sa citesc. Ador sa citesc oriunde si oricand. Cartile mele preferate sunt cele de dragoste bineinteles, insa citesc orice “ma prinde”din primele pagini. Nu imi plac deloc cartile SF.



Vizionez si serialele mele preferate si sunt in cautare de altele noi, precum si filme, filme horror, de dragoste, comedii si bineinteles animatii. Imi plac foarte mult si fotografiile, sa fotografiez NU sa fiu fotografiata, sunt nefotogenica asa se explica fenomenul. Imi place sa gatesc si sa pun conserve pentru iarna. De fapt ador sa pun conserve pentru iarna. Si sa le mananc!





Lucruri banale si plictisitoare pana acum dar am pastrat un as in maneca si va spun ca imi place foarte mult matematica. Imi plac rezultatele exacte, logice si cifrele. Cu acest lucru nu stiu ce pot realiza aici pe blog insa am vrut “sa ma laud putin” . Nu vreau sa va plictisesc de aceea inchei aici. Maine incerc prima mea recenzie de carte, sper sa reusesc ceea ce imi propun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu