Faceți căutări pe acest blog

luni, 28 noiembrie 2016

Filme inspirate din cartile lui Nicholas Sparks

Nicholas Sparks este cunoscut pentru cartile lui foarte bune. Insa nu va vorbesc despre acestea acum, ma axez pe filmele inspirate din cartile autorului. Punctul comun al acestora este iubirea profunda si se imbina cu predestinarea si credinta. Nu pot spune care este preferatul meu, fiecare din aceste filme mi-a transmis emotiile si sentimentele protagonistilor.  Am scris filmele vazute de mine si am observat ca sunt exact cele aparute pana in prezent. Deci nu am ratat niciunul. Cate filme din urmatoarea lista ati vizionat?

-          Message in a Bottle
-          A Walk to Remember
-          The Notebook
-          Nights in Rodanthe
-          Dear John
-          The Last Song
-          The Lucky One
-          Safe Haven
-          The Best of Me
-          The Longest Ride
-          The Choice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu