Faceți căutări pe acest blog

luni, 14 noiembrie 2016

Povestea gelurilor de dus si a spumantelor de baie


Oare exista cineva sa iubeasca gelurile de dus mai mult ca mine? Cred ca da: Alina lui Brumarel, dar daca o excludem pe ea? Pasiunea mea pentru geluri de dus a inceput cu varianta “Laguna-Avon” in urma cu foarte mult timp (cred ca 16 ani). Majoritatea gelurilor mele de dus, in momentul de fata, sunt tot de la Avon pentru ca nu am timp suficient sa merg in magazine. De aceea prefer sa dau comanda, mai ales ca imi plac foarte mult si in fiecare campanie apar arome noi. Acestea pe care vi le prezint in urmatoarele poze sunt noi, si nu va pot da detalii despre fiecare in parte. De fapt, cateva le-am mai avut insa mai bine sa va vorbesc despre ele cand am rubrica de produse consumate sau produse preferate. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu