Faceți căutări pe acest blog

marți, 15 noiembrie 2016

Inainte sa te cunosc – film

Iar am facut greseala de a ma uita la film inainte de a citi cartea. La rugamintea surorii mele, am acceptat si nu pot spune ca mi-a parut rau. Mi-a placut foarte mult cu toate ca nu pot compara filmul cu cartea pentru ca nu am citit-o. Am dat comanda pe site-ul meu preferat elefant.ro si inca astept sa soseasca.
Filmul este superb, chiar ma gandeam ca in ultimul timp apar numai filme slabe si mai putin interesante decat cele din anii trecuti. Acest film mi-a schimbat parerea si si-a lasat amprenta in mintea mea cu toate ca l-am vazut cu ceva timp in urma.

Personajul principal feminin Lou, o fata “nebuna” si plina de viata, isi pierde locul de munca intr-un moment greu si de aceea accepta prima sansa ivita de a se angaja. Principala responsabilitate la noul loc de munca este de a ingriji un barbat paralizat dupa un tragic accident. Will, barbatul in cauza, a devenit sarcastic si nesuferit, lipsindu-i cheful de viata si de aceea nu suporta persoane in jurul sau. Deci Lou intalneste zilnic bariera construita de acesta. Stangacia si perseverenta fetei sunt benefice pentru el si fara sa vrea sau sa realizeze ajunge sa o indrageasca si sa ii simta lipsa cand nu sunt impreuna.
Ceea ce nu stie Lou dar afla, este ca Will este decis sa isi curme viata, el considerand ca va fi mai usor atat pentru el cat si pentru cei dragi. Acest moment este cel in care Lou decide sa lupte pentru a-l face sa sa se razgandeasca. Toate incercarile ei duc la o frumoasa poveste de dragoste intre cei doi. Din pacate insa, momentele haioase nu umbresc decizia si trauma barbatului. Chiar daca cei doi sunt constienti ca nu au trait si nu au simtit frumusetea vietii pana nu s-au cunoscut, acest lucru nu este favorabil in decizia deja luata de barbat.
Consider ca decizia personajului masculin a fost una gresita si sper ca acest film sa nu fie unul incurajator pentru persoanele cu dizabilitati, mai ales in secolul acesta in care traim. Pentru nimic in lume nu trebuie sa ne gandim la posibilitatea de a-ti lua viata. Nu cred ca acest film ar incuraja anumite persoane, pentru ca ma gandesc ca la stiri auzim zilnic cazuri tampite si ce ar insemna sa ne lasam influentati de acestea?
Daca nu ati vazut acest film, il recomand sincer. Eu abia astept sa primesc si cartea, plus ca o sa apara si continuarea  “After you”! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu